Zawsze staramy się zapewnić najwyższy poziom obsługi klienta, zapewniając wygodne warunki zwrotu zakupionych poprzez nasz sklep internetowy produktów
Aby dokonać zwrotu wypełnij poniższy formularz zgłoszeniowy. Zgłoszenia zwrotu możesz dokonać także emailowo pod adresem biuro@milivolt.pl.
Następnie otrzymasz od nas potwierdzenie autoryzacji oraz bezpłatną etykietę zwrotną. Kolejnym krokiem będzie zapakowanie zwracanych artykułów w taki sposób, aby nie uległy ona uszkodzeniu w transporcie, umieszczenie wewnątrz kopii dokumentu zakupu i dostarczenie ich do najbliższego punktu obsługi paczek firmy kurierskiej wraz z umieszczoną na paczce etykietą.
Po odbiorze przez nas przesyłki zwrotnej, w ciągu 1-3 dni roboczych, poddamy ją weryfikacji i wrócimy z dalszymi informacjami. Środki zwrócimy na rachunek bankowy lub na wybrany w zamówieniu instrument płatniczy w ciągu 14 dni od daty zakończenia procesu obsługi zwrotu.
Zwrotu zakupionego w naszym sklepie internetowym produktu możesz dokonać w terminie 14 dni od daty odbioru zamówienia. Możliwość zwrotu oferujemy również przy zakupach na firmę.
Dane kontaktowe:
Telefon: +48 537 790 900
Email: biuro@milivolt.pl
Punkt odbioru zwrotów:
Magazyn Lockbox - Milivolt
ul. Batorowska 30
62-070 Dąbrowa k. Poznania